Finanční vzdělávání, zvyšování úrovně finančních poradců, ochrana proti lichvě… nesmírně populární témata, u nichž však stále čekáme na zlepšení situace. Možná proto, že málokdo z lektorů umí skloubit dvě důležité kvalifikace – dokonalou znalost světa osobních financí a schopnosti lektorské, didaktické, autorské či komunikační. Právě na tomto mixu staví své aktivity Institut pro finanční poradenství.
Že to jde, ukazují výsledky projektů popsaných na těchto stránkách. Formou hry učíme děti na základních školách podnikat, investovat a rozhodovat o úsporách. Učitelům šetříme práci, protože hra děti baví a naše podklady jsou zpracovány až na úroveň pracovních listů do jednotlivých hodin. Reference o tom vypovídají nejlépe.
Naše publikace o penzích či dopadech krize do světa investičního poradenství (a hlavně o tom, jak této krizi čelit a získat si zpět ztracenou důvěru klientů) oceňují osobní bankéři i odborníci na investice. Nepohybujeme se totiž jen v obecných tezích. Dáváme konkrétní rady a doporučení. Spojujeme znalosti ze světa kapitálu s prodejními dovednostmi a znalostmi obecné psychologie komunikace. A také s odpovědí na nejdůležitější otázku: „Co vlastně klienti a investoři chtějí?“.
Ve stejném duchu se nesou i naše školení a akreditované kurzy. Tomu, kdo nás kontaktuje, můžeme pomoci vytvořit skutečně efektivní a mediálně přitažlivý CSR projekt (ke kterému navíc můžeme dodat PR). Firemním zákazníkům dále nabízíme školení pro zaměstnance či interní vzdělávací publikace postavené třeba na komiksech.
Více informací najdete uvnitř našeho webu. A úplně nejvíc jich získáte na osobní schůzce. Věnujte nám půl hodiny a my Vám to bohatě vrátíme.
Ing. Eva Filipová, Partnerka a jednatelka společnosti
eva.filipova@ipfp.cz
Krize změnila investiční poradenství na delší dobu, než se zdálo. Klienti se cítí rozčarováni či zklamáni z výkonnosti finančních produktů. Někteří na investování rezignují, jiní přecházejí ke konkurenci. Jak s nimi jednat? Jak znovu získat narušenou důvěru a nové obchody? A jak postavit portfolio, aby více vyhovovalo klientským emocím, hrajícím nyní větší roli než modelové propočty? Odpovědi na tyto otázky přináší publikace „Investiční poradenství: Co s tou krizí.“
(Cena: 389 vč. DPH)
Penzijní reforma naráží na nezájem obyvatel. Stala se politickým tématem, opozice už dnes hrozí zrušením druhého pilíře. Koalice se ke svému dílu téměř nehlásí. Jak přesvědčit lidi, že setrvat jen v náručí státu je obrovsky riskantní? Publikace „Finanční poradenství: Co s tou penzí“ reaguje na aktuální vývoj. Nabízí argumenty pro prodej důchodového i doplňkového penzijního spoření, reakci na nejčastější dezinformace ohledně penzí i návod, jak vést jednání s negativně naladěným klientem.
(Cena: 217 vč. DPH)