Eva Filipová

Finanční vzdělávání, zvyšování úrovně finančních poradců, ochrana proti lichvě… nesmírně populární témata, u nichž však stále čekáme na zlepšení situace. Možná proto, že málokdo z lektorů umí skloubit dvě důležité kvalifikace – dokonalou znalost světa osobních financí a schopnosti lektorské, didaktické, autorské či komunikační. Právě na tomto mixu staví své aktivity Institut pro finanční poradenství.

Že to jde, ukazují výsledky projektů popsaných na těchto stránkách. Formou hry učíme děti na základních školách podnikat, investovat a rozhodovat o úsporách. Učitelům šetříme práci, protože hra děti baví a naše podklady jsou zpracovány až na úroveň pracovních listů do jednotlivých hodin. Reference o tom vypovídají nejlépe.

Naše publikace o penzích či dopadech krize do světa investičního poradenství (a hlavně o tom, jak této krizi čelit a získat si zpět ztracenou důvěru klientů) oceňují osobní bankéři i odborníci na investice. Nepohybujeme se totiž jen v obecných tezích. Dáváme konkrétní rady a doporučení. Spojujeme znalosti ze světa kapitálu s prodejními dovednostmi a znalostmi obecné psychologie komunikace. A také s odpovědí na nejdůležitější otázku: „Co vlastně klienti a investoři chtějí?“.

Ve stejném duchu se nesou i naše školení a akreditované kurzy. Tomu, kdo nás kontaktuje, můžeme pomoci vytvořit skutečně efektivní a mediálně přitažlivý CSR projekt (ke kterému navíc můžeme dodat PR). Firemním zákazníkům dále nabízíme školení pro zaměstnance či interní vzdělávací publikace postavené třeba na komiksech.

Více informací najdete uvnitř našeho webu. A úplně nejvíc jich získáte na osobní schůzce. Věnujte nám půl hodiny a my Vám to bohatě vrátíme.

Ing. Eva Filipová, Partnerka a jednatelka společnosti
eva.filipova@ipfp.cz





Publikace


Co s tou krizí

Krize změnila investiční poradenství na delší dobu, než se zdálo. Klienti se cítí rozčarováni či zklamáni z výkonnosti finančních produktů. Někteří na investování rezignují, jiní přecházejí ke konkurenci. Jak s nimi jednat? Jak znovu získat narušenou důvěru a nové obchody? A jak postavit portfolio, aby více vyhovovalo klientským emocím, hrajícím nyní větší roli než modelové propočty? Odpovědi na tyto otázky přináší publikace „Investiční poradenství: Co s tou krizí.“
(Cena: 389 vč. DPH)


Co s tou penzí

Penzijní reforma naráží na nezájem obyvatel. Stala se politickým tématem, opozice už dnes hrozí zrušením druhého pilíře. Koalice se ke svému dílu téměř nehlásí. Jak přesvědčit lidi, že setrvat jen v náručí státu je obrovsky riskantní? Publikace „Finanční poradenství: Co s tou penzí“ reaguje na aktuální vývoj. Nabízí argumenty pro prodej důchodového i doplňkového penzijního spoření, reakci na nejčastější dezinformace ohledně penzí i návod, jak vést jednání s negativně naladěným klientem.
(Cena: 217 vč. DPH)

Aktuální projekt


Investování hrou   Investování hrou

Žáci osmých a devátých tříd základních škol se učí podnikat, přemýšlet o úsporách a investovat díky projektu INVESTOVÁNÍ HROU. Připravili jsme jej tak, aby se děti nestaly objektem mentorování, ale naopak si skoro celý kurz hrály, řešily kvízy, sledovaly videa a na jejich základě diskutovaly. V sedmi z celkových 16 vyučovacích hodin potom ve 14 seancích rozhodují o nákupu akcií či obligací. Výsledky svého úsilí vidí ihned díky jednoduché a názorné webové aplikaci. „U nás je finanční horečka, děcka chtějí hrát a hrát… Dokonce mi dnes chtěli někteří zůstat i po vyučování,“ napsala nám jedna z učitelek. více »

INVESTOVÁNÍ HROU 2015/2016: Přihláška do nového ročníku.



Novinky


Nejlepší investice vybraly děti ze Sušice   30.9.2016
Společná TZ IFP a Pioneer Investments: Ve 2. ročníku soutěže INVESTOVÁNÍ HROU dosáhly na nejlepší poměr výnosu a rizika.
Žáci Základní školy Sušice se ukázali jako nejlepší investoři v druhém ročníku soutěže INVESTOVÁNÍ...více »

Emoce by měly Brexit spíš odmítnout. Ale Británie je specifická   22.6.2016
Roman Pospíšil pro Patria Online: Voliči se zpravidla rozhodují emotivně. Mezi nejsilnější touhy lidí přitom patří život beze změn, tedy i bez Brexitu. Jenže Britové to mohou vidět úplně jinak...
Patria Online: Referendum o Brexitu je za dveřmi a průzkumy až do šokující vraždy poslankyně Coxové...více »

Tři efektivní tipy z kampaně Brexit: Mají si manažeři vzít za pomocníka strach?   20.6.2016
IFP Newsletter, léto 2016: V červnu britové v historickém hlasování rozhodnou o setrvání nebo odchodu z EU. Z argumentace obou protistran může být zajímavé se poučit pro manažerskou praxi...
Podle dubnového průzkumu ICM pokračování členství Británie v EU prakticky závisí na 12 % nerozhodnutých...více »

Všechny novinky »