Nejhezčí logo je z Mladé Boleslavi

30.6.2015


V doprovodné soutěži INVESTOVÁNÍ HROU zvítězil Zlatý fond z Gymnázia Dr. Josefa Pekaře z Mladé Boleslavi

Součástí tohoto kurzu finančního vzdělávání byly i různé dobrovolné soutěže, mimo jiné o nejlepší logo. V té zvítězil Zlatý fond z Gymnázia Dr. Josefa Pekaře z Mladé Boleslavi. „Vítězný návrh má profesionální parametry. Řada dalších ukazuje na smysl pro vtip či kreativitu. V Čelákovicích přišli žáci se sloganem Most k budoucnosti, v Mikulově do loga zakomponovali symbol vína. Je vidět, že děti se dovedou nadchnout i pro něco jiného, než jen počítačové hry,“ komentuje jeden z autorů kurzu Roman Pospíšil (IPFP).

 

Když děti něco baví, dokážete toho s nimi hodně. Nejlepším důkazem jsou fotky, básničky, letáky a loga, zaslaná organizátorům. Pravda, možná, že řada takto vzniklých firemních značek vypadá amatérsky a nehodí se příliš ke světu investic. Ale to není důležité. Hlavní je, že se děti zapojily a ukázaly smysl pro humor, invenci i chuť vymýšlet.

 

KDO SI HRAJE, NEJEN NEZLOBÍ…

…ale také se může něco naučit. Toto pořekadlo se v našem případě maximálně potvrdilo. Nejenže děti ocenily zábavnou formu především investiční hry. V řadě tříd také dosáhly vysoké procentuální úspěšnosti v opakovacím testu. Přestože je projekt neobsahoval klasifikaci a tudíž je nenutil se učit. V průměru byla úspěšnost testu více než 50 %. Čtvrtina přitom dosáhla více než 85 %.

 

HRA POTOM VŠE KORUNOVALA

Z nejedné školy zaznělo: „Je u nás investiční šílenství.“ Samozřejmě, že ne vše lze dostat do výukové podoby ve formě hry. Nicméně nám se podařilo to, že jejím prostřednictvím jsme přitáhli pozornost k samotnému tématu podnikání, spoření a investování. V tomto směru považujeme nás kurz finančního vzdělávání v České republice za ojedinělý a navíc mimořádně úspěšný.

 

Výsledky všech doprovodných soutěží jsou k nahlédnutí v příloze ve formátu PDF.



Autor:EF



Otevřít přiložené soubory >>